Krapin puistokonserttien UKK
* Miksi lipussa on sisääntuloaika? Pitääkö sitä noudattaa?
Vieraiden sisääntuloa on porrastettu palveluiden sujuvuuden vuoksi, näin vältämme suurimmat ruuhkat ja jonot. Sisääntuloaika on kuitenkin viitteellinen. Et siis menetä paikkojasi, vaikka et saapuisikaan merkityllä sisääntuloajallasi.
* Onko minulla istumapaikka?
Kyllä, kaikilla lipunostaneilla on oma istumapaikka. Istumapaikat laitetaan ostojärjestyksen mukaisesti.
* Mistä tiedän missä istun?
Olemme nimenneet paikat etukäteen ostojärjestyksen mukaan. Olemme Sinua vastassa tuloportilla (hotellin tai Krapihovin edessä) ja ohjaamme Sinut paikallesi.
* Ystävillämme on myös liput- pääsemmekö vierekkäin?
Yritämme toteuttaa vieraidemme toiveet, laita siis viestiä tapahtumat@krapi.fi osoitteeseen, jos toivot vierekkäisiä paikkoja. Toki kaikista yksinkertaisinta on, että koko seurueen liput ostetaan yhdellä kertaa, näin paikat ovat automaattisesti vierekkäin.
*Mistä saan virvokkeeni, jos ostan ne etukäteen?
Virvokkeet viedään valmiiksi paikallesi. Virvokkeet siis odottavat Sinua paikallasi kun saavut konserttiin.
* Onko konserteissa myynnissä ruokaa?
Myymme ennakkoon illallisia konsertti-iltoihin sekä Mankeliin että Krapihoviin. Suosittelemme illallisen ostamista ennakkoon verkkokaupasta.
Verkkokaupassa on myös ennakkoon myynnissä tapaksia konserttialueella nautittavaksi.
https://verkkokauppa.krapi.fi/
Krapihoviin ja ravintola Mankeliin voi toki mennä myös ruokailemaan ilman pöytävarausta, jos niissä on tilaa.
Konserteissa on myynnissä myös ilman ennakkovarausta Krapin liekkileipiä ja salaatteja.
* Voiko iltaa jatkaa alueella konsertin jälkeen?
Krapin Paja ja ravintola Mankeli palvelevat konserttivieraita myös konsertin jälkeen.
Lähetämme myös kaikille lipunostaneille noin 1-2 viikkoa ennen tapahtumaa infokirjeen, jossa kerrotaan tarkemmin konserttijärjestelyistä ja mm. ravintoloiden aukioloajoista sekä jatko-ohjelmasta.
* Miten tapahtuman turvallisuudesta on huolehdittu?
Noudatamme voimassaolevia viranomaisten suosituksia ja ohjeistuksia.
Mahdollisista voimassaolevista terveysturvallisuuteen liittyvistä ohjeistuksista kerromme infokirjeessä, jonka lähetämme kaikille lipunostaneille ennakkoon noin 1-2 viikkoa ennen konserttia.
Tapahtuma-alueella on useita käsidesipisteitä, joten käsihygieniasta on helppo pitää huolta.
Tapahtumissa on henkilökuntaamme ja järjestyksenvalvojia auttamassa kaikissa kysymyksissä ja ongelmatilanteissa.
* Voinko tuoda omat eväät?
Krapi on anniskelu- ja ravintola-aluetta, joten omia eväitä alueelle ei voi tuoda.
* Voinko tuoda oman vesipullon?
Konserttialueella on tarjolla vettä useassa pisteessä, mutta myös oman vesipullon tuominen alueelle on sallittua.
* Onko tapahtuma loppuunmyyty, jos verkkokaupasta ei saa lippuja?Verkkokaupassa ja ohjemistosivuillamme näkyy, onko tapahtuma loppuunmyyty vai loppuunvarattu. Jos se on loppuunmyyty, lippuja ei enää ole. Loppuunvaratuissa konserteissa voit halutessasi ilmoittautua jonoon. Tässä tapauksessa laita viestiä tapahtumat@krapi.fi
* Minulla on lahjakortti, miten toimin?
Laita meille varaus sähköpostiin paja@krapinpaja.fi. Huomioithan, että osa konserteista voi olla loppuunmyytyjä. Jokaiseen konserttiin on kuitenkin varattu oma kiintiö lahjakorttilaisille, mutta myös kiintiö saattaa olla täynnä.
* Käykö kausikortti puistokonsertteihin?
Ei käy. Kausikortilla voi varata paikkoja vain Pajan klubeille tai Impivaaran lavalle.
* Tarvitsen avustajan, pitääkö avustajalla olla lippu?
Avustaja pääsee tapahtumiimme veloituksetta, toivomme kuitenkin että ilmoitat avustajapaikasta meille sähköpostitse tapahtumat@krapi.fi.
* Onko konserttialue esteetön?
Kyllä on. Ilmoitathan kuitenkin meille etukäteen, jos tarvitset pyörätuolipaikan, sähköpostitse tapahtumat@krapi.fi.
* Voinko maksaa lippuni kulttuuriseteleillä/ -kortilla
Kyllä, mutta liput tulee lunastaa hotelli Krapin vastaanotosta. Vastaanotossa käy maksuvälineenä E-passi (mobiili), Edenredin mobiilimaksu ja kortti, Smartum-kulttuurisetelit, Smartum- liikunta-kulttuuriyhdistelmäseteli ja Smartum-maksukortti.
Hotellin vastaanoton puhelinnumero on 09 274841.
* Onko lippuja myynnissä portilla ennen tapahtumaa?
Jos lippuja on saatavilla, niitä voi ostaa verkkokaupan kautta tapahtuman alkuun saakka. Toki myymme lippuja myös tuloportilla, jos konsertissa on tilaa.
* Mitä jos sataa?
Pukeudu säänmukaisesti, sillä katsomoaluetta ei ole katettu. Konsertti järjestetään myös sateella. Ennen konserttia ja konsertin jälkeen sateenvarjoja saa käyttää, mutta konsertin aikana sateenvarjojen käyttäminen on näkyvyyden vuoksi kielletty. Krapilla on myynnissä myös kertakäyttösadetakkeja, jos oma unohtuu kotiin.
*Miten pääsen Krapille?
Matkaa Järvenpään keskustasta Krapille on noin 8 kilometriä ja Keravan keskustasta noin 5 kilometriä. Taksi maksaa Järvenpäästä noin 22 € ja Keravalta 18 €.
Hyökännummi- Järvenpää- Tuusula välillä kulkee HSL-bussi linja 665, jolla pääset Krapihovin eteen.
Keravan juna-asemalta Krapille pääsee HSL-bussi linjalla 641, jää pois Kirkonkylän koulun pysäkillä. Matkaa Krapille on pysäkiltä noin 100 metriä.
*Voinko varata ryhmälle lippuja?Kyllä, yli 15 hengen ryhmälle voi tehdä varauksen sähköpostitse tapahtumat@krapi.fi. Varaus tulee vahvistaa noin kuukautta ennen tapahtumaa. Yksittäisiä lippuja ei voi varata.
* Etkö löytänyt vastausta kysymykseen?
Laita meille viestiä tapahtumat@krapi.fi, vastaamme mielellämme.